ارزشیابی فرایند مدار
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ
برای ایجاد تحول در سیستم ارزشیابی باید جایگاه و اهمیت آن را به درستی بشناسیم و طراحی و اجرا نماییم که با دیدگاه های تحولی در نظام سنجش و ارزشیابی پویا و رشد دهنده همسو و هماهنگ باشد و باعث ارتقای سطح آموزش شود.
در همین راستا پایگاه کشوری کیفیت بخشی به فرآیند آموزش درس مطالعات اجتماعی با همکاری و تایید دفتر آموزش متوسطه دوره اول و سرگروه های سراسر کشور اقدام به برگزاری فراخوان شیوه های اجرایی ارزشیابی فرآیندی (تکوینی- پایانی) براساس اهداف سند برنامه درسی ملی نموده است.
برای دریافت شیوه نامه اینجا را کلیک کنید
حجم: 412 کیلوبایت
۹۴/۱۱/۰۳